«Το στοίχημα είναι να έρχεται στο ΟΑΚΑ όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος»

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Παναθηναϊκού, Σταμάτης Γαρρής μίλησε στον bwinΣΠΟΡ FM για τις ενέργειες που έκανε η ΠΑΕ για να προσελκύσει τον κόσμο στο ΟΑΚΑ και για την επιθυμία της να βρίσκεται εκεί όσο περισσότερος κόσμος γίνεται.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Παναθηναϊκού, Σταμάτης Γαρρής παραχώρησε δηλώσεις στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6 εξηγώντας το στοίχημα που έχει βάλει η ΠΑΕ στο να μετατρέψει το αχανές ΟΑΚΑ σε μία ζεστή έδρα στα φετινά εμπορικά παιχνίδια της ομάδας, σε μία πρωτοβουλία που έχει και σημαντικό οικονομικό κόστος για το κλαμπ, όμως αποτελεί κεντρική απόφαση της διοίκησης.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:

«Όταν λήφθηκε η απόφαση για να παίξει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, έπρεπε να γίνουν μία σειρά από ενέργειες για να ζεσταθεί ένα κρύο και αχανές γήπεδο, ώστε να μεταμορφωθεί ζεστό για την ομάδα και να τη βοηθήσει. Αυτό απαιτεί θυσίες. Οικονομικές θυσίες κυρίως. Μπορεί να αναλογιστεί ο καθένας τη διαφορά ενός γεμάτου γηπέδου 65.000 θέσεων, με γενική είσοδο 10 ευρώ και ένα γήπεδο που γεμίζει με μέση τιμή τα 40 ευρώ. Μιλάμε για τετραπλάσια έσοδα για μία ΠΑΕ. Κουμάντο στην τσέπη κανενός δεν μπορούμε να κάνουμε. Από τη στιγμή που ο άνθρωπος βάζει το χέρι στην τσέπη, δηλαδή ο κύριος Αλαφούζος ανέλαβε να καλύψει αυτό το κόστος, το ζητούμενο είναι να κερδηθεί το στοίχημα. Το στοίχημα είναι να έρχεται όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τουλάχιστον στα πιο σημαντικά ή εμπορικά ματς», τόνισε στους 94,6.

«Αυτό ήταν μία ενέργεια που αποφάσισε να κάνει η διοίκηση του Παναθηναϊκού, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα σε όσον το δυνατόν περισσότερο κόσμο γίνεται να έρθει στο ΟΑΚΑ κόντρα στον Ολυμπιακό, αλλά και απέναντι στην Τσέλσι. Είναι πολύ δύσκολο το ΟΑΚΑ, δεν γεμίζει έτσι απλά. Δεν είναι 16.000 της Λεωφόρου ή τις 33.000 της OPAP Arena και του Καραϊσκάκη ή της Τούμπας. Πόσες φορές θυμόμαστε να έχει γεμίσει το ΟΑΚΑ. Δηλαδή, πάμε στη δεκαετία του ’80 και στις αρχές του ’90, όταν και ήταν μια εντελώς διαφορετική υπόθεση η γηπεδική παρουσία στην Ελλάδα. Το βλέπαμε όλοι πολύ διαφορετικά. Από εκεί και πέρα γινόταν σε αγώνες με πολύ μεγάλο διακύβευμα, κυρίως ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Ας μην ξεχνάμε σε ποια εποχή ζούμε, για να είμαστε ρεαλιστές. Ο κόσμος κόβει από παντού για να βγει ο μήνας, ώστε να ψωνίσει τα βασικά. Πριν λίγα χρόνια ήταν πολύ εύκολο να ανακοινωθεί ένα sold out ευρωπαϊκού ομίλου, για παράδειγμα του Ολυμπιακού ή του ΠΑΟΚ ή της ΑΕΚ. Δεν είναι εύκολο, πολλώ δε μάλλον όταν μιλάμε για το ΟΑΚΑ με τη διπλάσια χωρητικότητα. Άρα πάμε σε αποφάσεις με σκοπό να ενεργοποιήσουμε τα αντανακλαστικά του θεατή. Να αφαιρέσουν το επιχείρημα δεν μπορώ να δώσω 40, 50 ή παραπάνω ευρώ για έναν αγώνα. Κάπως έτσι προέκυψε η απόφαση να δοθεί το κίνητρο βρεθεί στο γήπεδο αύριο, να διεκδικήσει μία από τις 40.000 προσκλήσεις για το ματς την Τσέλσι. Αυτή η διαδικασία της εξαργύρωση θα κρατήσει μόνο μία ημέρα. Αυτό θα γίνει την Τρίτη, θα διαρκέσει ένα 24ωρο. Θα υπάρξει απόλυτη χρονική προτεραιότητα. Οπότε, όποιος προλάβει…», ανέφερε αρχικά ο Σταμάτης Γαρρής.

Για την αλλαγή πολιτικής της ΠΑΕ με σκοπό να φέρει πιο κοντά τον κόσμο: «Θα συμφωνήσω απόλυτα. Θυμόμαστε ότι στον αγώνα με τη Λανς, πολλοί εξεπλάγησαν πολλοί για την απόφαση της γενικής εισόδου των 10 ευρώ. Κάποιοι την επέκριναν, άλλοι τη χλεύασαν. Το τέλος της ημέρας βρήκε τον Παναθηναϊκό να έχει πετύχει το απόλυτο. Δηλαδή να προκριθεί επί μίας σπουδαίας γαλλικής ομάδας, να γεμίσει το γήπεδο του, με μία από τις τρεις κορυφαίες επιδόσεις στο Conference League νομίζω, αλλά και να στείλει ωραίες εικόνες που ταξίδεψαν σε όλον τον κόσμο μέσω του διαδικτύου. Ήρθαν πολλές οικογένειες στο ΟΑΚΑ, πολλές γυναίκες, πολύ φρέσκο κόσμο. Όχι μόνο τον γηπεδικό κόσμο. Όταν λήφθηκε η απόφαση για να παίξει ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ, έπρεπε να γίνουν μία σειρά από ενέργειες για να ζεσταθεί ένα κρύο και αχανές γήπεδο, ώστε να μεταμορφωθεί ζεστό για την ομάδα και να τη βοηθήσει. Αυτό απαιτεί θυσίες. Οικονομικές θυσίες κυρίως. Μπορεί να αναλογιστεί ο καθένας τη διαφορά ενός γεμάτου γηπέδου 65.000 θέσεων, με γενική είσοδο 10 ευρώ και ένα γήπεδο που γεμίζει με μέση τιμή τα 40 ευρώ. Μιλάμε για τετραπλάσια έσοδα για μία ΠΑΕ. Κουμάντο στην τσέπη κανενός δεν μπορούμε να κάνουμε. Από τη στιγμή που ο άνθρωπος βάζει το χέρι στην τσέπη, δηλαδή ο κύριος Αλαφούζος ανέλαβε να καλύψει αυτό το κόστος, το ζητούμενο είναι να κερδηθεί το στοίχημα. Το στοίχημα είναι να έρχεται όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος, τουλάχιστον στα πιο σημαντικά ή εμπορικά ματς».

Subscribe

Related articles

Αυτούς επέλεξαν Πετράκης και Μάρτινς για τον αγώνα Ομόνοια 29ης Μαΐου

Δείτε αναλυτικά τις ενδεκάδες που επέλεξαν οι Γιώργος...

Ο ΠΑΟΚ και ο Ιβάν Σαββίδης δεν ξέχασαν τον Ιωνά

Η συμβολική κίνηση από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και...

Στην Γιοχόρ της Μαλαισίας ο Γέσε

Στην Γιοχόρ από την Μαλαισία επέλεξε να συνεχίσει...

Το απόρθητο κάστρο του ΑΠΟΕΛ απέναντι στην ΑΕΚ

Το ΓΣΠ αποτελεί απόρθυτο κάστρο για την ΑΕΚ...

Με Νέιρα στις Σέρρες ο ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ θα ταξιδέψει στις Σέρρες, έχοντας στην...

Τι πραγματικά φταίει πριν και τη Λιβαδειά; | Blog

Ο Δημήτρης Τσορμπατζόγλου προσπαθεί να βρει απαντήσεις στους...