ΠΑΟΚ: Το πρωί της Τετάρτης στην κυκλοφορία τα εισιτήρια για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα στο παιχνίδι κόντρα στην ΑΕΚ Intime Sports
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση μέσω της οποίας ενημερώνει τους φιλάθλους της πως τα εισιτήρια για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (05/10, 20:30) στην Τούμπα θα βγουν σε κυκλοφορία το πρωί της Τετάρτης (01/10, 11:00).
Μετά από τις δύο σερί απώλειες βαθμών με Παναιτωλικό (εντός) και Αστέρα Τρίπολης AKTOR (εκτός), ο ΠΑΟΚ υποδέχεται τον Ολυμπιακό στην Τούμπα στο δεύτερο ντέρμπι της φετινής Stoiximan Super League.
Όπως ενημέρωσε η “ασπρόμαυρη” ΠΑΕ, οι φίλοι του Δικέφαλου που θέλουν να δώσουν το παρών στην Τούμπα για το σπουδαίο ματς της 6ης αγωνιστικής θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν το εισιτήριό τους από το πρωί της Τετάρτης (01/10, 11:00).
Οι τιμές αρχίζουν από τα 15 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 150, ενώ το παιδικό εισιτήριο είναι 5 ευρώ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι την Τετάρτη (01.10) στις 11:00 θα ξεκινήσει η ηλεκτρονική διάθεση των εισιτηρίων του αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός, για την 6η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Stoiximan Super League 2025-26, που θα διεξαχθεί την Κυριακή (05.10) στις 20:30 στο γήπεδο της Τούμπας.
Θύρα 1: 40€, Παιδικό 5€
Θύρα 2, 3: 30€, Παιδικό 5€
Θύρα 5, 6: 20€, Παιδικό 5€
Θύρα 4, 4Α: 15€
Θύρα 7, 7Α, 8: 15€, Παιδικό 5€
Θύρα VIP, VIPA: 150€
Κανάλια Πώλησης
Α.Επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Β.Επίσημη ιστοσελίδα της Ticketmaster
Δεδομένης της ισχύουσας νομοθεσίας & της αποκλειστικής χρήσης του Gov.gr Wallet για την είσοδο των φιλάθλων μας στο γήπεδο & προς αποφυγή οποιουδήποτε τεχνικού προβλήματος, σας ενημερώνουμε ότι η πώληση των εισιτηρίων θα σταματήσει 1,5 ώρα πριν την έναρξη του αγώνα δηλαδή στις 05/10/2025 19:00 ή μέχρι εξαντλήσεως αυτών.
Διευκρυνίσεις
1. Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να έχει στην κατοχή του 1 εισιτήριο διαρκείας/εισιτήριο μεμονωμένου αγώνα.
2. Η μεταβίβαση εισιτηρίου διαρκείας θα είναι ενεργή ως επιλογή στο Gov.gr Wallet μέχρι και 6 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα, με ισχύουσες τις προϋποθέσεις μεταβίβασης που έχουν ανακοινωθεί από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
3. Τα παιδιά δεν εισέρχονται δωρεάν & θα πρέπει να κατέχουν κανονικά είτε εισιτήριο διαρκείας είτε εισιτήριο μεμονωμένου αγώνα καθώς επίσης και να συνοδεύονται από ενήλικο φίλαθλο.
Για την είσοδο των παιδιών στο γήπεδο, ο ενήλικας συνοδός θα πρέπει να κατέχει απαραίτητα οποιοδήποτε επίσημο δημόσιο έγγραφο ταυτοποίησης του παιδιού σε περίπτωση που διενεργηθούν έλεγχοι ταυτοπροσωπίας.
Τα παιδικά μεμονωμένα εισιτήρια έχουν ηλιακό όριο τα 12 έτη, διατίθενται μόνο στις θύρες 1-2-3-5-6-7-7A-8 & ο αριθμός τους είναι περιορισμένος.
4. Στις ηλεκτρονικές αγορές υπάρχει ο περιορισμός των 5 εισιτηρίων ανά λογαριασμό.
5. Ενημερώνουμε όλους τους φιλάθλους μας ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα εισόδου στο γήπεδο χωρίς τη χρήση της εφαρμογής Gov.gr Wallet. Για αυτό και είναι απαραίτητη η εγκατάστασή της από όσους δεν τη διαθέτουν ακόμα.
Ο φίλαθλος θα πρέπει να προσθέσει & να ταυτοποιήσει το εισιτήριο του στην εφαρμογή Gov.gr Wallet, ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία προκειμένου να έχει πρόσβαση στο γήπεδο Τούμπας.
Για να κατεβάσετε την εφαρμογή είναι απαραίτητη η χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet/web banking, καθώς και η κατοχή επιβεβαιωμένου αριθμού κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ).
Η εφαρμογή Gov.gr Wallet διατίθεται δωρεάν για τους κατόχους Apple στο Apple Store και για τους κατόχους Android στο Google Play.
6. Αναφορικά με την ταυτοποίηση των κατοίκων εξωτερικού μέσω της επιλογής «Event tickets» στην εφαρμογή Gov.gr Wallet, σας ενημερώνουμε τα ακόλουθα
Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από κατόχους διαβατηρίων NFC τεχνολογίας ή νέων ταυτοτήτων NFC τεχνολογίας (εξαιρούνται οι κάτοικοι εξωτερικού με Ελληνικά διαβατήρια/ταυτότητες).
Ο δηλωθείς αρ.διαβατηρίου NFC τεχνολογίας ή ή ο αρ.νέας ταυτοτήτας NFC τεχνολογίας, κατά την αγορά του εισιτηρίου, θα πρέπει να είναι ίδιος με τον αρ.διαβατηρίου/ταυτότητας που θα χρησιμοποιηθεί στην ταυτοποίηση μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είναι εφικτή η ταυτοποίηση του εισιτηρίου.
Κατά την αγορά του εισιτηρίου, παρακαλούμε όπως καταχωρήσετε τον αρ.διαβατηρίου/ταυτότητας αλλά και τα στοιχεία κατόχου μόνο με κεφαλαίους αγγλικούς χαρακτήρες.
Η επιλογή “Event tickets” δεν απευθύνεται σε κατοίκους εξωτερικού που κατέχουν Ελληνικό διαβατήριο/ταυτότητα.
Παρακαλείσθε να μην επιλέγετε το «skip» καθώς είναι μια λειτουργία η οποία δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη σωστά & είναι σε πειραματικό στάδιο.
7. Για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το ψηφιακό εισιτήριο, καθώς και για πληροφορίες και οδηγίες αναφορικά με την λειτουργία του ψηφιακού εισιτηρίου μπορείτε να ανατρέξετε στο https://tickets.gov.gr/.
8. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ διευκρινίζει ότι δεν εμπλέκεται στη διαδικασία προσθήκης του ψηφιακού εισιτηρίου στο Gov.gr Wallet από την αγορά του και εντεύθεν. Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρουσιαστεί σχετικά με την προσθήκη στο Gov.gr Wallet ή τυχόν δυσλειτουργίες ή άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει να ανατρέξουν αποκλειστικά στο Gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη (support.gov.gr).
9. Σας εφιστούμε την προσοχή ότι ο δηλωθείς κάτοχος εισιτηρίου στη ticketing πλατφόρμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα πρέπει να είναι ο ίδιος που τελικά θα ταυτοποιηθεί στην εφαρμογή Gov.gr Wallet.
10. Παρακαλούνται οι φίλαθλοι που θα προσέλθουν στο γήπεδο να φέρουν μαζί τους οποιοδήποτε έγγραφο ταυτοπροσωπίας.
Συχνές ερωτήσεις
1. Μετά τη σύνδεσή μου με κωδικούς taxisnet / web banking, λαμβάνω ένα μήνυμα λάθους που αναφέρει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεσή μου. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε ελέγξτε ότι πληκτρολογείτε σωστά τους κωδικούς taxisnet / web banking. Επιπλέον, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τα παρακάτω διορθωτικά βήματα:
Κάντε επανεκκίνηση της συσκευής.
Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) την εφαρμογή από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε την ξανά.
Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα της εφαρμογής.
Διακόψτε αναγκαστικά (force stop) τον Chrome (για Android) ή τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) της συσκευής σας από τις ρυθμίσεις συστήματος και εκκινήστε τον ξανά.
Διαγράψτε το περιεχόμενο της κρυφής μνήμης (cache) και τα δεδομένα του Chrome (για Android) ή του προεπιλεγμένου περιηγητή (default browser) της συσκευής σας.
Αφού ολοκληρώσετε κάθε ένα από τα παραπάνω βήματα, προσπαθήστε ξανά να συνδεθείτε στην εφαρμογή.
2. Η εφαρμογή σταματά να λειτουργεί αφού συνδεθώ με κωδικούς taxisnet/ web banking. Τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε ελέγξτε για τα παρακάτω:
Έχετε εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση της εφαρμογής μέσα από τα επίσημα κανάλια διανομής (για παράδειγμα, όχι από επαναφορά αντιγράφου ασφαλείας της συσκευής).
Συνδέεστε στο διαδίκτυο. Αποφύγετε τη χρήση VPN και χρησιμοποιήστε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
Έχετε ρυθμίσει PIN, pattern, ή βιομετρικά στοιχεία για κλείδωμα της συσκευής.
Έχετε συσκευή με την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος.
Έχετε τον προεπιλεγμένο περιηγητή (default browser) σας ενημερωμένο με την τελευταία έκδοση και επιτρέπετε τα cookies.
Έχετε ρυθμίσει την ημερομηνία και ώρα της συσκευής να ενημερώνεται αυτόματα.
Δεν έχετε αποκτήσει πλήρη διαχειριστικά δικαιώματα ή πρόσβαση στο λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας (root).
Τρόποι επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 2310954099 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00)
Email: [email protected]